2013. március 23.

Colorspiration


Az utóbbi hetekben nem nagyon akaródzott frissítenem a blogot és a tartalmon kívül a stílusra is gondolok. Tény, hogy egy design - nos, örökké változó tényező, velem egyótt változik, ami lássuk be, elég sűrűn bekövetkezik, de nem bánom, így is egy kicsit olyan, mint az én cyber térben való kivetülésem kevésbé sokat beszélő verzióban. :) Szóval úgy döntöttem ideje újra váltani, és most egy kicsit több időt szeretnék rászánni az egészre, hogy biztos legyek benne, hogy olyan lesz, amire örömmel nézek rá - és ti is. :)

Egy ideje már el vagyok foglalva a pasztell színekkel, szerintem fantasztikusan mutatnak minden kontextusban. Ráadásul megtaláltam ezeket a csodás festékbe mártott tárgyakat, ami még több ötletet adott.
Egyelőre ez csak egy olyan inspirációs tábla, ami segíthet kiindulni, de azt hiszem, nem csak nekem, hanem nektek is támpontot adhatnak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése