2013. február 28.

Pankafotó 365: Az első két hónap

Bár nagyon nem adtam közre itt a blogon, de 2013 január 1-jén elkezdtem egy olyan kihívást, amit 2011-ben már egyszer befejeztem, és amihez teljes mértékben ragaszkodom azóta is: project 365.

Magáról a project 365-ről:
Ez nem szól másról, mint hogy minden nap kézbe kell venni a fényképezőgépet, és készíteni egy képet az év minden napján. Először nagyon egyszerűnek tűnik, az igazi kihívás azonban az, hogy magamnak is megfelelhessek, hogy minden nap tanuljak újat, minden nap alkossak valamit.
Szenvedélyem a fotózás iránt ez alatt a projekt alatt nőtt óriásira, ráadásul így sose tudok 'eltűnni' és 'sumákolni' a fotókkal, hiszen nincs mese: minden nap fel kell tölteni azt a képet, minden nap szembe kell nézni az esetleges kritikákkal, viszont minden nap megerősítést is ad, hogy folytassam. A 2011-ben befejezett kollekciómra azóta is nagyon büszke vagyok, aki fotózik, tudja, hogy a legrosszabb napokon nem egyszerű csak úgy felkapni a fényképezőgépet, neki indulni a nagyvilágnak és kreálni valami értékelhetőt, de erről bővebben szóltam, mikor befejeztem, így, hogy ne húzódjon olyan hosszúra ez a bejegyzés, ajánlom, hogy olvassátok el ott az egész történetet. :)

Vissza a jelenbe:
2 hónap telt el azóta, hogy úgy döntöttem, újrakezdem ezt a csodálatos utazást minden örömével és fáradságával együtt. Az ilyen sötét hónapokban, emlékszem, régebben is megküzdöttem az alkotói tevékenységemmel, mert rendszerint fél 4 körül kerülök be a zónába, akkor indul be az agyműködésem a képekkel kapcsolatban, és lássuk be, ha fél 4-kor nem ugrok ki gyorsan fotózni, akkor aznapra már csak a 'b' terv marad. :) Mást nem is nagyon mondanék róla, mert akkor mit írok majd év végén? :) Csak annyi, hogy íme azok a képek, amiket a legjobban szerettem 2013 január-februárban. :)




2 megjegyzés:

  1. Hajrá a projekthez! Gyönyörűek a képeid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm, boldog vagyok, hogy tetszenek! próbálok mindent beleadni. :)))

      Törlés