2012. november 21.

Project Loveliness: Egy gesztenyét a zsebedbe


Ha vadgesztenyét hordasz a zsebedben, akkor a betegség elkerül - ezt tartja a néphiedelem. Nos, én gyűjtöttem nektek gesztenyét, már csak zsebre kell raknotok. Egy rosszul indult nap hozta az ötletet, amikor is, a vonatok rengeteget késtek, és sehogy se tudtam eljutni Győrbe. Hazajöttem a vasútállomásról, és amint bicikliztem hazafelé, megláttam a focipályánkon ültetett gesztenyefákat, amik alatt csak úgy sorakoztak a gesztenyék a gubójukban..Így hát, elfásult lelkem kívánta, hogy szedjek egy kevés gesztenyét. Kiürítettem a fotótáskát, teletettem gesztenyével és hazajöttem. Adtam a családnak, félretettem a barátoknak (biztos nagyon fogjátok értékelni, drága barátaim, amikor rátok tukmálom a gesztenyéket :)) ), és így is maradt jó pár. Szerencsére.

Ugyanis úgy döntöttem, hogy ezek a gesztenyék pont megfelelő helyre kerülnének a tatabányai vasútállomáson, olyan sok komor arcot látni reggelente. ÚGYHOGY: holnap, azaz november 22-én ha minden egybevág, kikerülnek végleges helyükre a gesztenyéim a tatabányai vasútállomásra, remélem, hogy senki se veszi zokon az ott dolgozók és takarítók közül a kis gerilla-mosolyakciómat, és nem tartják úgy, hogy egy ilyen semmiség vandálkodásnak számít a kitört üvegek és össze-vissza graffitizett falak mellett.

Remélem, lesz olyan is, aki a gesztenyék miatt dönt úgy, hogy egy kis mosolyt csempészik az emberek arcára, ha van olyan, tegye fel a kezét most! Mindenesetre, remélem, nem ez lesz az utolsó ilyen akcióm, mert jelenleg nagyon élvezem. :)
Még valami: igazán megtisztelnétek most egy megosztással, hadd terjedjen az örömhír az interneten, hátha a híreket tettek is követik :)))

 
(így voltak eredetileg elszállásolva a táskámban :))) )



2 megjegyzés:

  1. very nice photos ... I love this season! Good day to you

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. thanks! i'm glad you like it. :) my favourite season is autumn so i can't get enough of it. :) have a nice day. :)

      Törlés