2012. november 1.

Gifters' guide: Trés chic!


Épp itt az ideje, hogy bejelentsem mit kaptok tőlem karácsonyra. :) Sajnos, nem tudok mindenkinek külön ajándékot venni, ezért úgy gondoltam, hogy egy ajándékkalauzzal leplek meg titeket. Ez azt jelenti, hogy minden héten bemutatok nektek egy kisebb összeállítást bizonyos stílusú dolgokból, amik között lesz olyan, amit én készítettem, tutoriallal együtt, más bloggerek ajándékötletei, valamint pár olyan darab, amit meskáról illetve etsy-ről szerezhettek be. :)
Első körben egy sikkes-aranyos-barnás gyűjteményt állítottam össze nektek. Szeretném először prezentálni a saját összeállítású csomagomat. :)
Na, mit gondoltok, mi van benne? :) 
A csomagolásról: a Müllerben vettem természetes papírokat, ez az egyik közülük - a tollas papír. :) A kötözőanyag szintén Müller, egy gombolyag aranyszínű fonal. :)
Ennek tartalma csupán három igen egyszerűen elkészíthető dolog: egy aranyporos gyűrű, egy geometrikus fülbevaló és egy csodás, glamour könyvjelző pamaccsal a végén.
Nézzük szépen sorjában, hogyan tudjátok őket elkészíteni. 
Aranyporos gyűrű:
Talán a legegyszerűbb mind közül. Az alkotók boltjában tettem szert erre a csodás gyűrűalapra. Járt hozzá epoxigyanta is. Nem történt semmi más, mint hogy beragasztóztam a gyűrűalapot, csillámport szórtam rá (jó sokat), a felesleget visszajuttattam az üvegébe, és ráragasztottam az epoxit. :)
Geometrikus fülbevaló:
Ennek az elkészítését nem részletezném minden pontra lebontva, hiszen egyszer már kitértem az ilyesfajta ékszerek készítésére januárban (itt találjátok meg). Annyit tennék hozzá a januári bejegyzéshez, hogy ahhoz, hogy teljesen egyenes vonalat lehessen festeni, az épp használaton kívül lévő területet le kell ragasztani celluxszal. Ennyi a titok nyitja. :)
Glamour könyvjelző:
Az egyetlen kisebb 'bonyodalmat' itt is csak a pamacs elkészítése jelentheti, és ez is csak azért, mert aki nem gyakorlott benne (akárcsak én), annak szétesik darabokra. Ehhez találtam egy jó videót, ami kiválóan elmagyarázza, hogy hogy is érdemes csinálni. :) A könyvjelző maga csak egy csík karton, fehérrel festve, arannyal írva. A szivecskéket sablonnal készítettem: a sablont ráhelyeztem a kartonra, és a lyukas felületet beragasztóztam, majd rászórtam a csillámport. A fölösleg természetesen az üvegben végezte. :)

Más bloggerektől vett csináld-magad ajándékok:



1. csillámporos üvegek | lexi levin 2. aranydrótból horgolt karkötő | sellz cute things 3. geometrikus nyaklánc | poppytalk
Illetve, ha a csodálatos magyar kézművesek választékából szeretnétek válogatni, első sorban ezt a három dolgot ajánlanám a figyelmetekbe:
1. masnis karkötő | diadesign 2. korongozott szappantartó | hena 3. csokibonbon ékszerszett | white dragon designs



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése