2012. szeptember 9.

Csilingelő nyári emlékek

 
A szelet elhallgatva elgondolkodtam, hogy milyen jó lenne egy szélcsengő valahova az ablakom körülre kiakasztva, így kereső útra indultam. Találtam sok megoldást, talán egyszer megmutatom azokat is, de mivel sokan mondtátok, hogy hozzuk vissza a nyarat... ha nem is teljesen, de azzal, amit most mutatok, talán egy kicsit az érzést sikerül visszacsalni. Végül a home sweet homemade blogon kötöttem ki...
Nos, ki hol volt üdülni? Idén mi a hegyekben voltunk, így a kagylókról lemondva a bükkösök zúgását hallgathattam. De ha ti olyan helyen voltatok (vagy mentek még, hiszen a tengerpartokon még most is meleg van), ahonnan lehetett/lehet kagylókat gyűjteni, vagy csak tele van a lakás a régi kincsekkel, akkor most hozzátok szólok. :) Szerintem ez egy igen remek módja, hogy kiállítsátok a gyűjteményeteket, sőt, szelesebb időkben hallgathatjátok csilingelését is. A kagylókon kívül csak madzag és egy jól szituált fadarab szükséges hozzá, illetve, ha szeretnétek mással is díszíteni, akkor gombok, gyöngyök, esetleg tollak. Kiváló elfoglaltság unalmas délutánokra, ráadásul egy újabb dolog, amivel kicsit természetközelibbé változtathatjátok otthonotokat. :)

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése