2012. szeptember 13.

8+1 mug cozy hűvösebb időkre + hogyan készítsd el!


Ma reggelre már nagy erőkkel beköszöntött (nagy örömömre - ismerőseim nagy megdöbbenésére) az ősz. Bár még lehet reménykedni a jobb időben, én azért bőven elégedett vagyok a 20 fokkal, mint napi maximális hőmérséklettel.
Az ősszel együtt jár a kinek kávé - kinek tea - korszak kezdete is, amihez a legújabb szokás szerint ún. cozy-kat gyártanak. Nem is tudom, talán a melegítő a helyes magyar kifejezés rá - bár kettős funkciója van az én meglátásom szerint: ne hűljön ki, ne égessen meg a pohár. :) Ha azt is hozzávesszük, hogy jó így ránézni a bögrére, akkor hármas funkciónak örvend.
Összegyűjtöttem pár cozy-t, hátha kedvet kaptok. Ha ez megtörtént, akkor egy nagyon egyszerű horgolási mintával el is készíthetitek. A mintát Marion C. Hassold oldalán találjátok (a felső kép is az ő keze munkáját dicséri). Szerintem ajándéknak is kiváló, legalábbis én biztos örülnék egy ilyennek. :)

 
 
 
 
 
 

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése