2012. augusztus 11.

Csomagot kaptam!



Mint említettem múltkor, végre rávetemedtem, hogy interneten, igazi emberektől és ne gyáróriásoktól vásároljak. Itt az első tapasztalatom, ami nem más, mint hogy: hú, de jó döntés volt! :)
PeZiland már akkor is nagyon szimpatikus volt, amikor először beszéltem vele, és most már az is kiderült, hogy tényleg nem zsákbamacskát vesztek, ha nála vásároltok. Amit kaptam, pontosan az volt, amit vártam, pontosan olyan gyönyörűségesek a kreációi élőben is,mint képen, úgyhogy tényleg ne féljetek tőle. Arról nem is beszélve, hogy nagyon hamar megkaptam a csomagomat, amiben ez a csodálatos aranyos iránytű, a rózsaszín travel gyűrű és egy kedves kolléganőm (és barátnőm) gyűrűje volt.
A postás nem értette a nagy izgalmamat, mikor átvettem a csomagot, kérdezgetett, hogy mi van benne, aminek ennyire örülök. Óó, ha tudta volna...

Na, elég a szócséplésből, íme egy kis showcase, hogy milyen szépen is ezek valójában. :)


Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg a barátaiddal is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése